Jak nakupovat na www.zoo-market.cz

Obsah:


1. Úvod
 2.
Jak s námi komunikovat
 3. Jak objednávat zboží
 4. Výhody registrace
 5. Ochrana osobních údajů
 6. Dárky
 7. Platby
 8. Způsoby dodání
 9. Dodací lhůta
10. Nevyzvednutí zboží
11. Záruka
12. Reklamace
13. Co dělat při žádosti o výměnu zboží
14. Závěrečné ustanovení

 

1. Úvod

Tyto obchodní podmínky stanovují a upřesňují obchodní vztah , který vznikne potvrzení objednávky kupujícího v obchodě www.zoo-market.cz. Potvrzením objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami dodání a že s nimi souhlasí. Naší snahou je vytvořit pro kupujícího dostatek práv pro snadný příjemný a bezproblémový nákup.

2. Jak s námi komunikovat

Komunikovat s námi můžete pomocí e-mailu, telefonicky, přes SMS, … bližší informace získáte v našem obchodě www.zoo-market.cz, viz kontakt.

3. Jak objednat zboží

3.1. Výběr zboží

Prvním krokem v obchodě www.zoo-market.cz  je výběr zboží . U většiny položek je možnost seznámit se s detaily, nejste-li si jisti vhodností nabízeného produktu, můžete nás kontaktovat s dotazem.

3.2. Vložení do nákupního košíku

Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku kliknutím na „Vložit do košíku“ . Zobrazí se okno (nákupní košík) a v něm vyplníte počtu kusů, které chcete nakoupit. Do nákupního košíku je možné vkládat více zboží z různých kategorií. Chcete-li vložit další položky klikněte na „ Pokračovat v nákupu“

3.3. Potvrzení objednávky

V nákupním košíku klikněte na „Přejít do pokladny“. V pokladně vložte své údaje, adresu doručení (seznamte se s výhody registrace), způsob dodání a platby. O přijetí objednávky vás budeme informovat e-mailem. Jakmile objednávku zpracujeme, předáme balíček s objednaným zbožím k odeslání dle vámi zvoleného způsobu . Následně Vám o tom dáme vědět e-mailem nebo SMS.

3.4. Po odeslání objednávky s námi můžete komunikovat pomocí e-mailu, telefonicky, přes SMS

Bližší informace získáte v našem obchodě, viz kontakt.

4. Výhody registrace

Registrace Vám umožňuje sledování stavu Vaší objednávky. Více aktuálních informací naleznete v našem obchodě nebo nás kontaktujte pro bližší informace.

5. Ochrana osobních údajů

Vámi sdělené osobní údaje nám výhradně slouží pouze pro účely dodávání zboží z obchodu www.zoo-market.cz a nebudou poskytnuty třetím stranám. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem na ochranu osobních dat.

6. Dárky

Náš obchod www.zoo-market.cz si váží Vás zákazníků. Každý ze zákazníků, který si u nás objedná zboží, dostane možnost si ke zboží vybrat dárek. Dárky je možné si prohlédnout na hlavní stránce. Dárky se vybírají až v nákupním košíku, kde se zobrazí výběr z dárků dle ceny zakoupeného zboží.

7. Platby

V obchodě www.zoo-market.cz je možná úhrada zboží těmito způsoby:

  • Dobírka (platíte hotově při doručení-převzetí zboží). Při úhradě dobírkou je účtován poplatek 30 Kč.
  • Bankovní převod ( platba předem na bankovní účet provozovatele internetového obchodu www.zoo-market.cz ) po obdržení zálohové faktury.
  • Hotově při převzetí zboží osobně na adrese www.zoo-market.cz, v tomto případě není možné platit platební kartou. Při platbě hotově bude účtován poplatek 30 Kč, pokud objednávka nepřesáhne 1000 Kč nebo si nebyberete zboží s dopravou zdarma.

Jsme plátci DPH, všechny ceny uváděné na www.zoo-market.cz jsou včetně DPH.

8. Způsoby dodání (doručení)

Zboží z obchodu www.zoo-market.cz je dodáváno těmito způsoby:

  • Balíkem - dopravní společnost GEIS na uvedenou dodací adresu domů, do práce atp.. Poštovné je účtováno ve výši 99 Kč.
  • Osobní odběr v sídle firmy na adrese U Červeného kostela 5/32, 415 01 Teplice v Čechách.
  • Rozvoz možný po individuální dohodě.

Zdarma poštovné u objednávky od 5 000 Kč ( netýká se velmi objemného zboží ).

Provozovatel internetového obchodu www.zoo-market.cz si vyhrazuje právo na změnu poštovného v případě, že se bude jednat o velmi nadměrné zboží. V tomto případě bude zákazník telefonicky kontaktován a seznámen s možnostmi přepravy.

9. Dodací doba

Délka dodací doby závisí na aktuální stavu našich skladů a skladů našich dodavatelů. Obvyklá dodací lhůta je 2-7 pracovních dnů. Obchod www.zoo-market.cz Vám potvrdí termín doručení zboží předem přes e-mail nebo SMS. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky.

10. Nevyzvednutí zboží

Může se stát, že si nebude schopni, ať z jakéhokoliv důvodu, vyzvednout odeslané zboží. V takovém případě nám ale vznikají náklady, které bychom byli nuceni promítnout do cen zboží. To by znevýhodňovalo ostatní zákazníky. Proto jsme ve www.zoo-market.cz v takovém případě nuceni požadovat úhradu nákladů za přepravu, jako by bylo zboží dodáno. Je možná ale i individuelní dohoda, proto je lepší nás v takovém případě kontaktovat. Každý případ bude citlivě posouzen.

11. Záruka

Délka záruky pro chovatelské potřeby je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při neodborném zacházení se zbožím. U krmiv je výrobcem udávaná trvanlivost (obvykle 12 – 18 měsíců) od data výroby a je uvedena na obalu.

12. Reklamace

Zboží je nakupováno od renomovaných výrobců, přesto se může stát, že bude nutné zboží reklamovat. V případě reklamce nás proto prosím nejprve kontaktujte, viz. Kontakty na www.zoo-market.cz. Neposílejte nám zboží bez předchozího projednání. Bude dohodnut způsob reklamace, odeslání, výměna zboží či vrácení peněz. Naší snahou, v případě uznatelné reklamace, ji bude vyřídit v co nejkratší době, nejdéle dle ve lhůtě dle obchodního zákoníku. Během reklamačního řízení vám budeme plně k dispozici.

13. Co dělat při žádosti o výměnu zboží

My v www.zoo-market.cz chápeme, že se ve vyjímečných případech může stát, že budete požadovat výměnu či vrácení zboží z důvodu špatné objednávky (např. nákup špatné velikosti). Takovýto krok však musíte učinit do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě, nás kontaktujte , viz. Kontakt na www.zoo-market.cz. Nejlépe e-mailem. Bude s Vámi dohodnut postup. Z naší strany budeme postupovat citlivě, přesto budeme muset požadovat úhradu nezbytných nákladů (poštovné, v případě doplatku dobírka atd…) spojených s výměnou zboží. Zboží nám zašlete na vaše náklady. V případě vrácení peněz, upřednostňujeme převodem na Váš účet (z důvodu nulových nákladů). V případě použití složenky bychom vám účtovali náklady dle sazebníku České pošty. Upozorňujeme, že vrácené zboží musí být zabalené v originálním nepoškozeném obalu a nesmí vykazovat zjevné vady. O odeslání nového vyměněného zboží budete informování jako při nové objednávce.

 

PŘIHLÁŠENÍ
Pro jednodušší nakupování

Registrace
Poslat heslo

AKTUALITY
Zprávy z našeho obchodu

1. března 2012

Ověřeno zákazníky

Díky vašim kladným ohlasům jsme získali prestižní certifikát Ověřeno zákazníky, který svědčí o kvalitách našeho obchodu. Moc si vážíme vaší přízně a slibujeme, že se budeme snažit naše služby nadále zlepšovat. Děkujeme!

Další aktuality

NEWSLETTER
Čerstvé novinky na Váš e-mail

FOTO MĚSÍCE
Majitelé a jejich miláčci